donderdag 31 maart 2016

Koolhydraatarme pasta met tomatensaus en kip

Na mijn pakketje van Bregje was ik natuurlijk niet te houden om al een van de producten uit het pakketje uit te testen. Een koolhydraatarme pasta van Dreamfields. Na het bekijken van de macro's en calorieën zag ik dat er niet veel verschil zit met gewone pasta. Toch zou het hier gaan over koolhydraten bestaande uit het grootste deel niet opneembare vezels. Benieuwd dus of ik resultaat ga zien op de weegschaal...

Qua smaak was het wel top. Smaakt gewoon als de 'normale' versie en ook de aanbevolen portie viel goed mee. Had me speciaal gehouden aan de 56g ongekookte pasta die op de verpakking stond en dacht eerst dat dit best weinig was maar ik had uiteindelijk een mooi gevuld bordje en ook een gevulde maag ;)

Maakte er een simpel tomatensausje bij van:

150g passata
1/2 rode paprika
80g kippenfiletblokjes van Musclemeat
1 lente-uitje
Kruiden zoals lookpoeder, peper, zout, chilipeper

En werkte het bord af met bieslook en gemalen kaas

Dit bordje kwam uit op 387 kcal K54 V6 E33

Smakelijk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten